1 juni var dagen













Without a doubt, the best day of my life ! Blir helt tåris när jag kollar videon ju. Kommer ihåg när vi stod där innanför dörrarna och adrenalinet bara pumpade, så fort nån öppnade dörren en millimeter skrek alla högre än de nånsin gjort innan. Blev några sånna falska alarm innan vi väl sprang ut. Kommer knappt ihåg dte, var som i en bubbla sen fick vi gå av scenen och knalla till familjen. Men det bästa av allt, och sjukt bra var det oxå, var flaket !! Jag vill IGEEEEN ! är glad att jag ej är hemma i dessa dagar och måste höra massa firande studenter. Skulle få ångest. Får ångest bara nu av att tänka på att ett helt år har gått redan, svisch sa det. blä. Vill ta studenten IGEEEEN !

fan måste bara tillägga att jag fortfarande blir aaaarg av det fuckade låtvalet till utspringet. Bajslåt. Inte pepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0