A BIG change of plans

Idag ringde Hasse och frågade om jag kunde komma innan för de var tvungen att gå till BVC.. Jag blev lite orolig och skyndade dit. När de kom tillbaka verkade hasse inte alltför nöjd och berättade sedan att de måste ställa in sin sverigeresa som de skulle på imorn. De måste tydligen göra nått test som bara kan göras nästa vecka och de visste det ej för ens nu. Verkar lite överdrivet enligt mig men de bestämmer la själva. Detta innebär alltså att jag EJ har nån semester nästa vecka och att mamma och hela familjen EJ kan bo där eftersom de är hemma ! suuuck aja, är la ingenting man kan göra nått åt...

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

oooooooooooooj, men hur fan löser dom de då? knäppt

2010-06-18 @ 21:22:21
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0