Busfian
Igår när vi var ute fick jag ett sms av hasse. Det stod att de äntligen var framme efter många timmar i bilen. Ines hade nämligen kräkts tre gånger, det har aldrig hänt innan. Det gjorde ont i mitt lilla barnflickshjärta när jag såg det.. Lilla busfian brukar ju alltid vara så pigg och frisk. Men hoppas det bara var nått tillfälligt, stackarn kanske har blivit åksjuk, trotts att det som sagt aldrig hänt innan.

Jag tog dock tag i migsjälv och försökt att ej tänka på det för vi var ju trotts allt ute och skulle ha skoj. Jag tänkte skriva att vi crachade en erasmus-fest men egentligen var vi ju inbjudna på fb trotts att ingen av oss är erasmus. Men vi tänkte ej tacka nej till gratis mat, jordgubbar och dricka under en hel kväll så vi gick dit, njöd av förmånerna och knallade mellan varven runt till lite andra ställen. Var bra stämmning och mkt folk överallt så det var skoj. Dock hade jag som vanligt glömt min kamera hemma, men hade säkert ej tagit några bilder ändå, brukar bli så.
"Imorse" vaknade jag vid - hör och häpna- klockan tre ! Somnade ju iofs ej för ens vid halv fem för jag käkade lite pankisar och duchade och så när jag kom hem men. Det var verkligen efterlängtat att få sova ut, har längtat hela veckan :P
Ikväll blir det fotboll antar jag, är ej så jätteintresserad när det ej är mitt andraland spanien som spela men får väl gå. Jag är mer sugen att gå och se Sex and the City två men vi får la se vad kvällen väntar!
Trevlig helg gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0