Halvspanjorska eller ej, sverige är ändå alltid BÄST !

Igår eftermiddag klickade jag motvilligt in på SVT:s hemsida för att få mig en titt på bröllopet. Jag var väldigt skeptisk i början, massa prat om att "Prins" Daniel nu är riddare osv. Löjligt om ni frågar mig med tanke på att det är 2010 talet vi lever på. Men nån timme senare satt jag fortfarande som klistrad framför datorn och fortsatte kolla länge. Senare på kvällen slökollade jag lite på det hela, men när Daniels tal kom var jag fast igen. Kunde inte annat att sitta där helt tårögd, speciellt i slutet när han blir helt skakig på rösten när han säger att han älskar viktoria och hon börjar gråta. Så cheesy men ändå så fint :) ^^

Störst av allt är kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0