Mer shopping, nu med la familia

Imorse klockan fem var jag och hämtade la familia som hade rest hela vägen från gbg via oslo och madrid för att tillslut komma hit. Mycket trötta var vi alla men dagen har varit full med aktiviteter ändå. Imorse kom ines hit och hälsade på mig, vi kollade disneychannel och lekte med klänypor, så kul hade vi. Nej men skämt och sido det var mysigt att ha henne här, bajsbyte på golvet åsido. Innan lunch knallade vi bort till berceo för att kolla in sommarrean på blanco igen och alla handlade någronting alla fall. För mig blev det ett par supersöta sovshorts, ett glasshalsband, ett till par sandaler, och en söt plånbok. Allt detta för 17 euro.

Efter att ha inghandlat lunch och ätit den åkte vi bort till hasse och elena för att ligga och glassa en stund vid poolen. Jag hämtade ut mina foton som nu är framkallade, en väldig massa fina blev det. Vid sju var jag tvungen att återvända själv till lägenheten för ägarna skulle komma och kolla läget eftersom vi alla snart ska flytta ut. Var livrädd att de skulle säga nått om alla madrasser i rummet och att jag ej fick ha gäster men de var mycket trevliga.

 

Nu ska jag invänta familjen för att äta lite kvällsmat innan jag far tillbaka till hasse och elena för att sova där. Dela en 105 säng med mamma i en vecka är inget jag brinner för direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0