Nya bikinis och fulla kylar

Jag lånade bilen idag av hasse eftersom jag ska hämta upp la familia inatt vid fem. Jag åkte till stora köpcentret för att handla massa mat, men upptäckte oxå att min absoluta favvoaffär här, Blanco, redan hade börjat sommarrean ! 50% på allt ! ingen snål svensk rea med typ tio reaplagg utan verkligen allt. Idag blev det bara två bikinis för mig, 6.50 euro styck. Ska spara mig lite så jag kan shoppa med mamma och emilia hade jag tänkt :P
 Efter det bar det av till mataffären, höll på att dö påvägen till bilen bara för allt vägde så mkt. Till att börja med 5 liter vatten sen massa mat och dricka på det. Huvva ! Men nu finns det frukost till imorgon alla fall.

Hasse och elena ska tillbaka till doktorn imorn oxå men innan ska de lämna av ines här ! Hon ska hälsa på hos mig för typ första gången, äta här och allt, skoj ska det bli !

Nu ska jag vila lite innan jag gör det sista..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0