San Bernabé - bilder

Igårkväll motte jag upp Ana för att kolla fotbollen på en bar i stan, de visar nämligen ej matcherna på tvn här :S På baren var det vi, några vilsna spanjorer och ett trettiotal engelsmän.. Aningen livligt alltså. Senare mötte vi upp Jules och Greame och åt stora crepes. Jag hade varit sugen på en med choklad och banan hela veckan men beslöt mig till slut för en med ost, skinka och tomat.. Mummsigt var det ! Efter vi sedan kollat på paradtågen som knallat förbi begav vi oss till en drinkbod och drack goda mojitos.


Här ovan ser vi den stora tavernan där vi köpte potatisklyftor här om dagen för 10 euro typ.. En "medeltidskarusell" och en av de stora grillarna. Man kanske ej ser det så bra här men det ligger en bebisgris därborta styckad i två delar och grillas.. Med ansikte och allt...


Ett av tågen som knallade förbi. Vissa gånger kom det folk med stora gevär och ställde sig och sköt upp i luften. en gång stod de olyckligtvis precis breved oss och sköt bort min hörsel för en stund..


Kommentarer
Postat av: dough

ååh, äntligen lite bilder till det hela! love it

2010-06-13 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0