San Bernabé

Nu i veckan firas San Bernabé här i staden. Fråga mig ej varför, tror det har nått med nått krig med frankrike att göra för finns många franska grejer :p Men alla fall, igår var folket lediga. Alla utom jag då som jobbade... Min ledighet börjar dock nu, så jag är nöjd ändå. Hasse med familj har åkt till elenas föräldrar så är ensammen i helgen.
Igår var vi på stan en stund, jag hasse och ines. Det fanns massa mat att inhandla på gatorna, massa grillat, crepes osv. Fanns även hur mkt stånd som hellst med grejer att köpa, allt med lite medeltidstema. Verkade skoj men vi stannade ej jättelänge, var nästan omöjligt att ta sig fram med vagnen. Så ska försöka mig på det igen med Ana i eftermiddag. Sedan blir det utgång ikväll om jag ej misstar mig.
Har spenderat eftermiddagen med att steka massa pannkisar så jag har mat så det räcker i helgen, alltid skönt.
Nu ska jag ta och vila en stund så jag orkar med allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0