San Sebastian


Igår gick vi upp tidigt på morgonen, jag och emila hade sovit 4 timmar eftersom vi var ute i fredags, och tog bilen över bergen till San Sebastian. Hela dagen spenderade vi på stranden, jag lyckades klara mig ifrån att bränna mig alltför mycket. Vattnet var sviiinkallt men efter en stund kom även jag i.
Direkt när vi kom hem var det dags att hoppa in i duchen och förbereda mig för gårdagens utgång som oxå var den sista för mig här :( för denna gången alla fall. Vi dansade från ett till sex på morgonen, mina knän och fötter är aningen mörbultade idag. När jag somnade imorse hade jag varit vaken nästan 24 så jag är aningens trött idag eftersom jag ej kunde sova jättelänge då en lunch väntade hela familien hemma hos hasse och elena.

Nu måste jag börja sätta ihop fotoalbumet jag ska ge till ines mf. Men orkar ej tänka på att det bara är fyra jävla dagar kvar tills jag ska åka :S blir helt stressad och depp av bara tanken :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0