Vår första koja !

Idag har det spöregnat och blåst hela dagen och hela 12 grader har vi haft det ! Vi vägrade därför självklart att gå ut. Istället byggde ines och jag våran första koja ! Jättestor och mysig var den mad massa kuddar och filtar. Ines var lite fegis först och vågade inte riktigt gå in.. men sen lekte vi på en bra stund !
På eftermiddagen var det självklart dags att kolla matchen, men mitt i allt misslyckande somnade jag. Bättre det än att kolla på.. vad man nu ska kalla det !

På lördag åker hela familjen Arvidsson/Sanchez till sverige för att fira midsommar och på torsdagen nästa vecka kommer ju hela familjen ner ! minus david då. SEDAN är det bara EN vecka kvar tills vi alla återvänder till svea rike!!!!! Alltså typ två veckor kvar för mig här :S visste inte ens att det var så kort för ens jag skrev det nu :O jäklar, detta var jag ju inte alls redo för ! Det går för foooort! detta är min sista hela jobbvecka ju ffs :s orkar inte ens tänka på det. Men självklart ska det bli skönt att komma hem oxå. meeen ändå :S

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt hjärta!



Vi längtar massor-även om det bara är 12 gr.Men här är det sol o varmt så vi tar med oss det ner! Jag lovar att vi kan bygga koja här så kan du kalla din lillasyster för Ines....;)



Puss Puss

2010-06-17 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0