Afternoondelight

Just nu kan jag ej påstå att det finns någonting godare än det vi skådar på bilden ovan. Inget mindre än mummsiga jordgubbar med crunchy som de kallas här (typ som Start fast ej så sött), med chokladbitar i. Hela grejen går så bra ihop, inte bara smakerna utan konsistenserna oxå. De mjuka gubbarna, krispiga vad det nu heter och de hårda chokladbitarna. Det finns två sorters choklad i paketet oxå, de rullarna ni ser är mörk choklad men jag gillar mer den ljusa som är som i små tärningar. MUMS ! Kommer väldigt bra till hands när man ätit en fiskbit till lunch utan nått till.

Denna låten fann jag i en av mina föredetta favoritkomedier, Starsky & Hutch. Har nog sett filmen minst 30 ggr. Skoj är den och låten är assvängig och skön ju^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0