Cantajuegos

Ines har en dvd med nått man på svenska skulle kunna klapp och lek-sånger. Det är min favvo film av alla hennes (hon har typ tre och en av dem är molly mus som jag hatar så..) Vi njuter alla fall lika mkt av att kolla på denna film, jag lär mig låtarna som är rätt roliga och hon sitter och klappar sig på huvet till varje låt. Grejen är bara den att killen i denna videon är så jääääkla överdriven.. Vi såg denna låten igår när vi åt lunch alla tillsammans och alla asgarvade.. kolla minen han gör efter typ 14 sekunder.. Är han serriös eller? kan man vara serriös och göra sådär?! lol säger jag bara



Jag sitter serriöst asnöjt och lyssnar och sjunger med.. Bättre än svenska barnlåtar ju, lite mer fart. Vissa är dock samma låtar fast översatta...


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahah fyyyy fan. han påminner han svenne killen som var med i de här, A- AAAAMIIIIGOOO A A AAAMIIIIGO. vetu? :D

2010-03-14 @ 14:09:21
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0