Då bär det av igen då...

Här sitter jag med en tallrik iskalla jordgubbar.. Inte tänkte jag på att jag skulle äta frukost hemma idag när jag konstaterade att jag ej behövde handla innan vi åkte. Jag hade nämligen ingen mjölk hemma. Men jordgubbar och bara jordgubbar funkar väl bra det med.. hoppas vi stannar på vägen och äter lite :P
Idag ska vi ju då vara i Madrid och jag tror jag bör hitta på något på egen hand för hela elenas familj kommer och ska vara med ines och det brukar bli lite väl mycket för mig så.. Tar mig nog en liten promenad runt staden igen. Är redan jättebra väder och varmt här idag alla fall märkte jag när jag gick ut på balkongen så hoppas på samma där.
Nu ska jag knapra vidare på jordgubbarna och hoppas jag har internet ikväll och på hotellet i tyskland sen...

Sist jag var i madrid med Pauline.. Hoppas som sagt på bättre väder än vad vi hade då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0