Hoy he patinado como un hijo de puta...


Idag var det alltså planerat att vi skulle åka skridskor, närmare bestämt vid klockan ett. Vid ett var jag vid idrottshallen och en liten stund senare anlände Elena, Hasse och Ines. Hasse gick och hämtade en lapp och vi såg att de snart skulle stänga, så vi hann ej åka då. Vi gick och tog en kaffe/cola på en bar i närheten och åkte sedan hem för att äta. Efter maten somnade ines och vi missade andra chansen att åka som var mellan fyra och halv sex. Vid sex däremot stod vi utanför portarna, ivriga att få åka lite. Vi fick ett varsit par bebisskridskor.. Eller alla fall som bebisskridskor ser ut enligt mig, och satte igång att åka. Jag kan stolt säga att jag var mycker bättre än hasse, men tydligen var det fel på hans skridskor... Dock hjälpte det ej att byta, det var fel på alla.. Inte han som var ovan att åka...
Ines stod på sidan av och kollade på och vi varvade att vara med henne.. Tur det för vi hade bara två cykelhjälmar, och utan en sån hade jag ju aldrig vilja vara... hmm

Kan förövrigt bara lägga till en liten PS. att ines kan gå nu. Helt själv och flertal meter utan att ramla. Jag säger till henne, nej snälla, fortsätt ej sådär - glöm allt igen!... jag gillade när hon låg och sprattlade på en liten filt och all rörelse man fick se där ifrån var lite sprattlande med benen.. Då slapp man alla fall springa efter henne hela tiden. Då visste man var man hade henne och behövde ej oroa sig. Men vår lilla bebis är inte så mycket bebis längre tyvärr.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0