Inte alla kan åka inlines och samtidigt vara så snygga som vi...


Igår var det alltså dags att trä på sig inlinesen för första gången på minst fem år och teståka lite. Som jag nämde innan föredrar hasse att åka runt på gården så vi gjorde det ett bra tag innan jag övertalade honom att vi skulle gå utanför. Dock sträckte han sig ej längre än att åka runt byggnaden istället. Ingen långfärd här inte som jag hade hoppats på. Dock så åkte jag hem på dem senare, och det är ju runt 5 km om jag ej har fel så lite mortion fick jag alla fall. Om inte annat så är mina värkande vader idag bevis på det! Jag kände mig ytterst snygg med mina stora kläder och skydd utanpå. Cykelhjälm på det oxå så klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0