Jag klagar ej..

...När jag kan sitta ute i parken med en glass i handen vid sex på kvällen i bara t-shirt ! Innan låg jag inne i mitt rum med gardinerna fördragna och bara hostade och hostade.. Men så tänkte jag ähh what the heck, måste ju ta vara på solen medan jag fortfarande njuter av den, för om ca en månad kommer det ju vara konstant varmt och jag kommer leta skugga var jag än går och längta efter att få ta på mig en tjocktröjja som i höstas..
I alla fall så knallade jag iväg till affären för att köpa glass, tänkte vara ekonomisk och köpa ett fyrpack med magnum för 4 euro istället för att köpa en för 2 varje gång det är sol och jag är sugen på glass. Sedan gick jag alltså ut i parken med min lite halvt smälta magnum och satt där och kollade på när alla ungar lekte medan jag lyssnade på min ljudbok och smaskade i mig glassen. Livsnjuteri för fulla halsar.

En anna mycket bra sak är att jag ej behöver oroa mig om vad jag ska göra när jag kommer hem längre. Fick sms av sofia, mamman till busungen charlie som jag passade innan och de sa att de utan tvivel byter ut sin nya barnflicka mot mig i sommar om jag skulle vilja komma tillbaka.. Det och det faktum att de nyss fått en liten bebis gör ju att jag absolut ej kan säga nej. Kommer ej bli fel att ha mkt tid över i sommar till att bara slappa och njuta av sommaren i GBG utan att behöva känna stress som jag gjorde förra sommaren då jag visste att jag skulle ner hit. Sen till hösten litar jag på att pappa kan fixa lite jobb till mig på cola ^^ man kan ju alltid hoppas alla fall (a)



Kan ju inte annat en beklaga kvalitén på bilden, men mobilkameran vet lixom inte riktigt vad den ska ta sig till med så mkt motljus och skit...



Kommentarer
Postat av: Ana Claudia

Holaa amiga!!

No entiendo nada, pero me gusta mucho las fotos jajajaj como los niños jajajaj

y me ha encantado mucho conocerte :D

Un beso fuerte :D

2010-03-17 @ 22:41:08
Postat av: juliasbullar.blogg.se

haha, sköööönt att de säger så :D då behöver du ju ej va osäker på jobb!

2010-03-18 @ 11:41:16
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0