Jag måste verkligen vara jättetrött..

.. hur kan jag annars precis ha vaknat, NU för fem min sedan?! Har sovit i tolv timmar, vet inte när jag gjorde det sist. Brukar sova max sex i veckorna, så antar att jag tog igen allt nu. Spelar inte så stor roll dock, hade inget viktigt planerat idag ändå. Tänkte jag skulle ta en promenad bort till AlCampo och kolla lite. Ej handla dock :P bara kolla för nöjets skull.
 Hungrig som bara den är jag oxå.. men kansske ej så konstigt. Frågan är om man ska sattsa på frukost eller lunch på dirren? Frukost får det nog bli, skulle aldrig kunna äta massa varm mat just nu :S Bättre med jordgubbarna som väntar på mig i kylen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0