kämpa kämpa

I helgen har jag mkt planer på att motionera. Man måste ju börja någonstans så i eftermiddag ska jag spela padel med elena och imorn ska jag åka inlines med hasse. Eller ja åka och åka.. han brukar tydligen åka runt padelbanan på gården.. jag hade tänkt mig något lite längre än så, men han vägrar ju nedförsbackar så vi får la se. Hade tur för elenas passade mig perfekt. Inte så att jag ansträngt mig så mkt att jag släpat ner några från sverige eller köpt några. Nej så roligt ska vi ej ha det.

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej min lilla inlinesåkare...?!



Är önskningarna lätta att skicka? Lova att du tar kort när ni åker, Hasse o du ;)



Puss o sköt om dig =0) Mor Lisa o resten

2010-03-27 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0