Långonsdag

Idag har jag jobbat läääänge.. Enligt mig i alla fall. Började med att jag hämtade upp Ines hos elena som var på läkarkontroll imorse så gick vi hem, men utan vagn. Alltså en 11 kilos tung bebis i uppförsbacke i nästan en km.. Jag var lite varm när vi kom fram om man säger så, trotts att skruttan hade hjälp till lite genom att gå ca 40 m kanske. Men det går ju ej så snabbt om man säger så och jag var hungrig i brist på frukost så det var bara att kämpa på. Sen har jag jobbat fram till nu för hasse är borta för dagen och elena hade en lunch på bodegan så, blev en lång dag som sagt. Dessutom kanske jag måste åka tillbaka ikväll eftersom elena kanske måste ta hand om kunderna och underhålla dem på stan...

För övrigt så bakade jag den godaste äppelpajen jag nånsin smakat igår. Jag exprementerade lite med smuldegen, som jag alltid brukar göra iofs, och det blev kanonbra. Hasse frågade om jag ville ta med den hem igår för de borde ändå ej äta mkt sånt osv.. Så sa jag nej kan göra det imorn eller så lämnar jag den bara här.. Så när jag kom dit imorse var typ två tredjedelar borta. Haha så mkt för att ta med den idag. Men kan ej blame them, jag åt själv två bitar idag så. Så hiiimla god var den ^^ aja nog om det. Nu måste jag plugga, vi har för en gångs skull fått läxa..

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

meeeeeeeeen langa recept då mannen! :D

2010-03-03 @ 18:07:19
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0