Leeeedig

Ja då var man ledig i fyra dagar då. Känns ej fel alls. Ska kanske ta och fira det med att tjyvstarta mitt påskgodis genom att ta mig en bit. Har varit jätteduktig och hållit mig hittils alla fall ^^ Ikväll var det väl tänkt att jag skulle slå klackarna i taket lite med Ana bland annat, ska bli skojj det.
 Nej nu måste jag nog hoppa in i duchen. Kanske äta lite..? vi ska ju iofs på middag sedan men jag är ju hungrig redan nu :S det kan godisbiten lösa kanske (Y)

Imorgon kanske det bär av på roadtrip till San Sebastian bla. med hasse och dem.. Men vi får la se vad vädret säger om det. Lär nog ej bada i atlanten som förra gången alla fall...


Vaaarmt var det sist vi var där i Augusti om jag ej minns fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0