Lördagsgodis


Idag är det lördag och det lördagsgodisat jag får nöja mig med för tillfället är dessa bitar av färgmedel och lite riesen och werthers :P Jag kan minst sagt säga att jag längtar till påsk då jag hoppas på lite svenskt godis, inte minst för att hasses föräldrar kommer på besök och jag kan tigga till mig lite av det de får :P
 Idag annars så knallade jag som sagt till AlCampo för att kolla lite i affärerna.. Fanns mkt fint som vanligt, speciellt på Zara. Blev inte mycket handlat för mig som sagt dock, ska ju hålla i pengarna mina. Sedan gick jag hem till hasse och elena och vi knallade ner på stan och gick på nån marknad som finns här en gång om året, minns ej vad den heter. 240 bodar med lite crap från lokala affärer här i logroño. Kan verkligen ej påstå att jag hittade nått, billigt var det ej heller, billigare på Zara typ.. Så jag knallade hem, värmde mig lite soppa och kollar nu på Project Runway. Mycket mer exiting än så blir det ej ikväll tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0