Man tackar!

Förut när elena kom hem från vinmässan där hon varit i 11 timmar hade hon varit snäll och köpt internet till mig. Hela 10 euro för 24 timmar. Men det tycker jag jag är värd efter först 11 timmar på dagen plus att hon nu ska iväg på middag så jag även får lägga ines och vara här hela natten. Men jag klagar inte, hon har sovit 4 timmar och bara varit sneelhest så dagen här i gråa regniga Düsseldorf har gått fort.
Ikväll får jag väll repetera picnicken vi hade på badrummsgolvet igår när elena och hennes kollega äter middag med de andra vinarna. Som elena sa igår till kollegan sin, det är inte alltid man blir bjuden på middag på någons badrumsgolv ! men det gick finfint, massa goda tomater och melon hade vi. Och bröd och lite olika ostar. Jag hade fyndat billig Toffeffee på dagen oxå, så det blev efterrätt !


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej min lilla globetrotter!



Mysigt med midda på badrumsgolvet..sitt på nått varmt bara o inte direkt på det kalla kakelplatterna...;)



Puss Puss

2010-03-21 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0