På med brillorna!


Såhär såg det ut när jag satt och njöt i solen tidigare idag. Ines hade precis somnat så jag tog fram iPoden, slängde på lite Björn Rosenström och njöt av vårkänslorna. En hel timme var vi där så när elena kom hem frågade hon varför jag var så röd... Jag är faktiskt så vitblek som jag är på bilden, jag lovar, har ej gjort nått. Amazing ! :P

Hela dagen har gått jättesnabbt och nu sitter jag här och laddar massa serier inför kvällen med chokladfondue. Grays Anatomy, Private Practice och två nya idol-avsnitt blir det. Kan ej bli nödjare !

Lite roligt idag på vägen hem oxå, så tog jag bussen för hade med mig massa mat hem. Det var nämligen så att i höstas när jag åkte buss med Pauline och Susy till McDonalds så var det en gubbe på bussen som typ tvingade på alla "karameller". "Här, ta en karamell!""Nej tack.""Jo men ta, det är karameller. Gott." "Nej tack jag vill ej ha." "Jo men ta en, de är goda" "Men NEEEEEJ !" osv osv. Ni förstår.. Och till varända person som gick på bussen oxå. Vi hade dock oturen att sitta brevid honom så varje gång det ej fanns nån ny som gick på som han kunde fråga vände han sig till oss igen. Samma sak hände alltså idag, han var där igen, och ville att alla skulle ta hans karameller. Jag tog mitt pick och pack och satte mig så långt bort ifrån honom jag kunde.
Undra om han har nått knark eller nått i dem eller bara vill skapa kontakt med folket genom att öppna med "Här, ta en karamell..."


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Som sagt; Ta aldrig emot godis från främmande farbröder....!!!



Puss and take care /Mor

2010-03-05 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0