Skandinavisk vecka

Innan spanskan idag tog jag en omväg förbi Lidl för att kolla in skandinaviska veckan där, igen. Det visade sig tydligen att jag ej hade haft ögonen tillräckligt öppna igår när jag var där, för när jag kom till jobbet idag hade hasse den gottegrisen inhandlat både dammsugare, masariner och turkiska peppar. Plus några knäckebröd osv. Så jag gick alltså tillbaka, fast till den i stan och efter några minuters letande fann jag den miiiinhyllan de kallade för skandinavisk vecka. Nöjd var jag ändå för kom hem med två paket chokladbollar och fyra påsar godis. Håårda sugisar, mumms. Finns ju ej här typ.. Bara äckliga karameller. Ska dock INTE äta upp allt på en gång. Köpte på mig som fan för det är ju ej ofta det är skandinavisk vecka här i Logroño. Jag känner till 5 skandinaver typ, inklusive mig själv :P

Kommentarer
Postat av: Victoria

varför finns ingen liknande "gilla"-knapp här som på facebook. Jag GILLAR det iaf ;)

2010-03-10 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0