Skor skor skor och ännu fler skor..

Jag bor som de flesta vet i spanien. Jag har alltså flyttat hit via flygplan. Detta borde ju leda till att jag ej har så många ägodelar här nere kan många tro. En sak som jag dock ej har brist på är skor. Jag har av nån anledning fler skor än vad som skulle rymmas i mina två resväskor.. Hur det har gått till vet jag ej, men jag har alla fall bara köpt två par här.. eller tre med conversen jag köpte i usa. Jag har alltså fått med mig 12 par skor, 13 egentligen för ett par är helt sönderlitna så de räknar jag ej som skor längre... Det är inte så att jag ej har några kläder här heller för jag bara prioriterade skor i väskan.. Nej då, har tex 7 par jackor och lika många jeans... Jag är själv väldigt konfundersam om hur jag lyckats med detta, kanske ännu mer konfundersam om hur jag ska få hem allt igen :S Dessutom hittade jag ett par jättesöta sandaler i olika färger igår när jag var och fönstershoppade som jag ska inhandla till sommaren.. och mer lär det väl bli med tiden oxå... Tur att mamma och christer kommer ner med bil alla fall för att packa ner hela mitt spanien liv i två resväskor hade varit mer än omöjligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0