Skräckpasta

Idag och i helgen när jag koka pasta hände nått som verkligen gav mig kalla kårar.. Det var pennepasta jag kokade. Det som hände var att pastan gick ihop mot mig för att skrämma skiten ur mig. Alla pastor (?) ställde sig upp i mitten på kastrullen, i en stor grupp. De bara stod där och formade ett mönster och vägrade släppa. Helvete vad dåligt jag mår när jag tänker på det.. Så äckligt var det !!! ska köpa ny pasta.. som ej får liv för att skrämma mig när jag ej vevar runt i kastrullen...



Jag försökte illustrera hela grejen i denna bilden, men mina paintkunskaper lämnar mycket att önskas tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej hjärtat!



Du har väl inte börjat ta droger för att orka att trivas, jobba, plugga OCH laga VANLIG mat i Spanien??!! Pasta lever inte!



Puss puss o ps. Sov o ät vitaminer....;)

2010-03-11 @ 08:43:26
Postat av: fredrika

nej det har jag inte !! men jag lovar det är sant det har ju hänt två gånger.. och jag tror minsann jag äter mer vitaminer än du, två frukter på jobbet och sen fruktsallad varje kväll, så det så ;) och sova är ej lätt att göra när man jobbar till två på natten och sen ska jobba morgonen efter igen...:P

2010-03-11 @ 16:10:54
URL: http://fredrikasupptag.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahha, jag tror också du langar lite knark du! :d haaha

2010-03-11 @ 23:34:21
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0