Sockerchock-krock

Idag tänkte jag vara lite snäll på jobbet och laga lite våfflor till oss till efterrätt för vi skulle bara äta sallad annars.. Dessvärre tänkte hasse och vara lite snäll så han köpte hem cheesecake och färskt bröd.. Lunchen gick alltså från att innan varit en nyttig enkel sallad till sallad med färskt bröd och våfflor med grädde och sylt, plus ostkakan som andra efterrätt. Jag är fortfarande mätt i alla fall... Kanske bra det eftersom jag ej ska äta middag för ens efter nio när min lektion slutar. Ana ska nämligten bjuda på middag då hemma hos henne, blir säkert skoj. Det jobbiga med detta är bara att jag måste packa min väska NU, eftersom spanskan börjar snart och håller på läääänge och middagen efter.. För imorn så åker vi ju, först till madrid och stannar där över natten för flyget går tidigt på lördagmorgon till glamorösa Dysseldorf ! Hem därifrån kommer vi på onsdag. Eller ja vi landar i madrid sent på tisdag så sover ännu en natt där. Låter jag exalterad? nää tänkte väl det.. kan bero på att jag EJ ÄR DET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0