Forsta doppet avklarat !

Sitter just nu hos ana, darav inga Ä ELLER Ö osv.. Vi har spenderat hela dagen i solen. Pa morgonen var vi i parken har utanfor men det var lite for varmt sa efter lunchen akte vi bort till hasse och elena och lag vid polen. Jag hade aldrig tankt bada eftersom det var 17 grader i vattnet men tillslut hade vi gatt fran grundaste delen av barnpoolen till den stora. Ana har bilder sa kanske kan ladda upp dem i dagarna.

Annars da? jo vet ej var jag ska borja, resan hem fran london gick bra.. Igar fyllde hasse ar och det bjods pa kalas med smorgastarta och vanlig jordgubbstarta. Jag var helt salig over smorgastartan, gluffsa som bara den.
Gardagskvallen spenderades har hos ana och ikvall vankas det utgang i varmen efter Eurovision.. for det ar ikvall va? :S har inte ens hort sveriges lat sa ska bli kul att se.

var snall och klaga ejpa min vithet.. jag kan faktiskt meddela att jag har ett mkt tydligt marke efter klockan, sa brunare an innan ar jag alla fall.. men sager la ej sa mkt i mitt fall...


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

haha, på sista bilden. ser ut som en dvärg :D as smååå ben haha

2010-05-22 @ 23:39:06
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0