Framme i london !

Ja här sitter jag på hotellet, mer eller mindre nyvaken och klockan är sju. Resan gick väldigt bra igår, inga bekymmer alls.. Eller aa att ta sig fram med barnvagn på tex tunnelbanan är ju näst intill omöjligt, om man dessutom har massa bagage. Fanns ju inte en enda hiss i hela tunnelbanesystemet typ :P Men som tur var var folk snälla och hjälpte oss bära vagnen osv.
Hotellet är miiini mini men fint. Elena och jag delar en 120 säng typ.... Men annars så :P Internet finns ju och det är ju det jag främst söker..
Vet ej vad vi har för planer för dagen, ska väl prommenera lite. Vi bor precis vid Hyde park om jag ej minns fel, var lite mörkt igår oxå så. Och gångavstånd till Oxfordstreet osv. Ska försöka ta massa bilder, men kan ej lova nått !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0