London uppdate

IDag har vi spenderat exakt hela dagen i Hyde Park, som jag ha gått ! flera mil säkert. Vi var där över fyra timmar i alla fall, men en av dessa sov ines och jag satt på en park vid en stor sjö och solade. Mycket trvligt! Måste vara över 20 grader alla fall.

Igårkväll tog jag mig ytterligare en sväng till Primark och inhandlade ytterligare saker. Nu ska allt få plats i min lilla väska bara.. Men det ska nog gå! Just ja, igår så hittade jag 10 pund på marken !! de bara låg där. Trodde de var fake först men nej! lyckos mig :P nu måste jag dra mig för datorladdaren funkar ej i elenas adapter så datorn dör nu. Får skriva mer när jag är hemma sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0