Long time no see

Ja det var ju ett tag sen jag skrev nått här, men har ej kännt att jag haft så mkt att berätta. Veckan har alla fall passerat, ines har varit lite sjuk och hasse har varit hemma med oss hela veckan för han har blivit varslad. De skulle lägga ner allt pga ekonomin typ. Så nu har vi sällskap hela dagarna...

Igårkväll hade vi tjejkväll/pyamasparty hos Ana och co. Vi åt mat, massa chips och dipp och jordgubbar och kollade massa vänner, på spanska - blä. Jag somnade i soffan av utmattning typ, annars var det mkt trevligt. Nu på dagen tog ana och jag en sväng förbi berceo och ikväll blir det utgång ! Men fram tills dess ska jag bara ta det luuungt. Funderar på vad jag ska göra av alla typ 30 balonger som täcker mitt golv sedan min födelsedag. Men det känns lite hårt att bara smälla dem lixom. Har la inte så många val iofs. De kommer säkert ligga kvar en vecka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0