Returning

Ja ikväll bär det av "hem" igen. Men jag är kanonnöjd med helgen, har hunnit träffa alla och firat min födelsedag som jag ville. Var enormt skönt att bara vara i mitt eget rum igen med mina egna saker och framför allt säng. Att mammsen skämmde bort en och hämtade saker åt en osv. Att slippa gå till köket för att hämta sakerna själv :P Fina paket fick jag oxå, och massa mat har jag inhandlat. Pizza har jag fått i mig två hela, det var minst sagt efterlängtat. Svensk ost hyvlade jag i mig när jag kom hem i lördagsnatt osv. Mycket jag har saknat !
Trotts att jag rest största delen av helgen så känns det ej så mkt, var förberdd på det och alla resor har gått snabbt trotts allt. Men ikväll väntar alltså flyget först på 3 timmar sen 4 timmar buss mitt i natten, är framme i logroño vid fem imorgon bitti och ska sedan jobba vid nio... Men det har det varit värt !

Kameran glömde jag hemma så detta var allt jag fick fotat med min kära mobil, goda melondrinkar med mina fina glas, paket och muffins som välkommnade mig när jag kom hem, och en liten voffla från när jag och jonathan åt på ikea :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0