Week-end

Ja nu är det helg igen. Är ej jättepepp eftersom jag ska spendera helgfen pluggandes till provet i spanska på måndag men, helg är ju alltid helg. Elena kom hem idag efter en vecka i ryssland, är alltid trevligt det med. Flygande jakob till lunch - oxå alltid trevligt. Det trevligaste får man väl säga är att mamma och christer firar bröllopsdag idag, grattis till dem ! :) fråga mig ej hur många år.. men än 17 skulle jag kanske tippa på..

Något mer hade jag tyvärr ej på hjärtat. Ha en trevlig helg gott folk !

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej hjärtat!



Tack gulliga du -visst är det 17 år vi firar! Plus att jag har namnsdag; INGEBORG :)

Sen är det årsdagen av vår kära mor/mormor Brittens begravning, men hon finns med oss, det vet du.



Puss & älskar dig =0)

2010-05-28 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0